MAGSJUK!

Finns det något värre än magsjuka? Jag tror fan inte det. I alla fall inte om man mår som jag har mått idag :/ Har aldrig haft så ont i magen, var till och med tvungen att ringa vårdcentralen för att jag blev så orolig. Har inte ens kunna dricka vatten, men jag börjar må bättre nu som tur är. Kanske man ska försöka få i sig nå så man inte svimmar hit.
Sen så är det problem med lägenheten... De prioriterar LKAB-arbetare i första han och det verkade inte hjälpa att pappa sa att han jobbar där och så. Men man får se vad som händer, än ska jag inte ge upp hoppet :)
Nåväl, ska försöka göra lite nytta. Hade behövt städa.. Puss /Alex

Kommentarer
Postat av: lottis

krya på dig :)

2009-05-11 @ 20:51:03
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0