Mösspåtagning

Idag hade vi då mösspåtagningen. Det blev ca 2 drinkar, grillning på Lottas pappas bakgård med Lotta så klart, Linn, Emma, Danne, Robbe och Sonny :) Senare snurrade vi på stan i lottas bil eftersom Lotta var den enda kördugliga av vi som var kvar. Vi dumpade Sonny i sandviken vars han hade mycket skoj (har han berättad nu när han kom hem ;b) och jag får hem och beställde en väska till balen och träningsbyxor till dansen. Skulle inte beställa byxor men Halens.se krånglade ju så jävla mycket.. Stod att man inte kunde handla under 200 kr och det blev ju mer än de utan byxorna men ändå gick det inte att beställa :/
Bilder från mösspåtagningen och grillningen får ni när jag har snott bilderna av Linn och Emma :) Men nu ska ni få sommaren sommar plåga som är se bra! Vilket många inte tycker ;) Men den svänger enligt mig.



Glöm inte att trycka på HQ-knappen ;)  Kommer nog tänka på studenten varje gång jag hör den här låten i framtiden ^^ Nattinatti! Puss /Alex

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha, den är så bra den där :D

2009-05-19 @ 13:08:45
URL: http://aawjk.blogg.se/
Postat av: Vicnil

vaarför kom inte du till sandis? till och med jag var ju dääär! :D

2009-05-19 @ 17:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0