ojoj

Vilken kväll det blev igår, hade så roligt där i början. Nåväl nu bankar huvudvärken lite grann så där bara :b Håller på att tvätta kläder och göra lite andra nyttigheter. Hoppas fläckarna från mitt vita fodral går bort.. Inga bilder har man heller för man har ju ingen kamera :P
Var ju till frissan igår. Hon fick ju bort mycket av det slitna och själva frisyren blev så där, men det duger väl. Kostar ju dock 360 spänn och det svider ju alltid. Men snart borde ju min lilla lön komma för de få timmar jag städade förra månaden :) Det ska bli skönt! Måste köpa hårfärg och färga löshåret jag har köpt av Linn så det passar lite bättre till mitt :)
Shit det åskar! Måste nog slå av datorn, fast jag kanske svammlar. Får gå ut och lyssna. Ha en bra lördag. Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0