Senaste nytt!

Jag ska mest troligt flytta hemifrån!!! :D Men dock inte så långt hemifrån eftersom lägenheten är här i Kullen (; Då blir det att jag och Sonny flyttar in i en gullig men rätt så stor etta. Ska dit och kolla kolla imorgon ^^ Det är min moster och hennes man som bor där nu, men de ska flytta tillbaka till deras gammla hus. Fyfan vad härligt det kommer bli i såna fall! De skulle flytta ut i juli någon gång, så någon gång då :)
Min bror fyllde år igår, men han har kommit hem först idag. Så vi har käkat tårta och så där. Sen så har jag varit med Linn och hjälpt henne i hennes och Daniels nya lägenhet som också är här i Kullen ;b Dom har fått det så fint så. Undra hur det blir med tapeter och sånt om jag och Sonny flyttar..? Hoppas de sätter dit nya och att vi får välja ut dom ^^ Hade varit otroligt roligt i alla fall.
Nationella gick som jag trodde att det skulle gå, lite mindre bra med andra ord :/ På "testet" i företagsekonomin vet jag inte riktigt hur det gick. Antingen gick det bra eller helt åt skogen, inget riktigt där emellan känns det som :P
Nåväl, ska laga nå att äta nu. Puss /Alex



En av mina absolut favoritlåtar sen jag var liten (;
Fast musikvideon förstör ju nästan låten :b Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0