Söndag

Tjejkvällen i fredags blev lyckad måste jag säga, god middag och så var det roligt på krogen trots att det var så lite folk :) Jag tycker att vi borde göra om det (; Nyss så gjorde jag bort intervjun med en handlare och skickade den till min lärare, undra om hon kommer gilla min diskussion ^^ Sen måste jag göra bokrecensionen som ska redovisas imorgn. Men det gör jag senare för Lotta ska komma förbi på en Kaffe.
Jag och Sonny var busiga idag och for ocgh åt middag på Kina ;) Gott som tusan var det, men mycket blev det över. 2 personer till hade ju kunna äta :S Sen kostar det ju ultimatum. Nåväl, det ska väl kännas lyxigt eller något.. Nästa gång delar man på en portion ^^ Haha.
Städa hade jag behövt göra... Men det får bli ett senare problem. Imorgon ska jag söka jobb, läskigt :b Men jag känner ju typ dem som tur är. Gillar inte att prata med folk man inte känner, som när jag gick in till Statoil och skulle prata om jobb (;
Nu kilar jag, ha en fortsatt bra söndagskväll! Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0