Torsdag

Går fortfarande inte att lägga upp bilder :/ Har nationella i engelska b lyssnaskit imorgon.. Brukar alltid gå skit för mig på dom... Har fortfarande massa skolarbeten kvär också + ett "test" imorgon i företagsekonomin. Har inte ens gjort klart kapitlet så det kommer nog bli omprov för mig igen. Fan alltså!
Dagen började väldigt bra, var på bra humör och allt kändes bra. Sen kommer man hem och då vänder allt. Är en aning leds...
Jag vill ha en bra och rolig sommar. Jag vill ha sommar nu. Men jag vill jobba i sommar också. Sommarsommarsommar!
Nu ska jag plugga. Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: victoria

SV: För liten vid brösten och för stor i midjan

2009-05-07 @ 21:01:35
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 14:45:16
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0