Tänkt klart..

När man har fått prata av sig lite mår man så klart bättre och man låter sig inte allt för mycket bli påverkad av vad som är sagt. Klart man vill ha ärlighet, men kanske inte den där brutala ni vet... Ett tag nu har jag funderat vars den där vänskapen vars det är okej att göra misstag, bara man inte gör samma misstag 2 gånger, tog vägen. Förtjänar man inte en andra chans? Jag ger alla jag älskar en andra chans. Fast om det inte är någon som står en nära kanske man inte vill det. Men då kanske man inte borde dömma eftersom man inte känner varandra nog bra för att kunna göra det rättvist. Nåväl, finns ändå inget man kan göra åt någonting. Glömma det kan man göra, det är i alla fall vad jag tänker göra.
Idag har Emma hjälpt mig att sy min studentklänning :) Den blev så mycket bättre, nu slipper jag se ut som en potatissäck (; Hade vela ha den lite kortare, men tror att varken att jag eller Emma orkar börja fixa med det. Men det känns lite osäkert med en cremé-färgad klänning, för det är ju vitt som brukar gälla. Men jag vela ju vara lite annorlunda.. Nånå, det blir säkert bra. Och med ett champagneglas eller två så kommer man nog inte bry sig så mycket ^^ Hihi.
Nu ska jag ta det lugnt framför tvn. Puss&Kram /Alex



Ännu en favortilåt men också en favoritgrupp! Får typ ont i magen av den för jag tänker tillbaka till den tiden man lyssnade på den så där mycket.

Kommentarer
Postat av: lottis och troja

love u :)

klänningen blev säkert jättebra, och det gör ju inget om den är lite längre heller!

vi drar en fika på torsdag efter frissan! :)

2009-05-26 @ 21:02:35
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0