Festligheter

Fredagen blev bra, men råkade ta något glas för mycket ;) Vi var i en lokal i Malmberget och åt tacos och började festa, sen for vi på Olearys. Var bakis nästan hela lördagen.. Men hade inte ont i huvudet, mådde bara allmänt skit :b
Nu är jag hos mamma som ni kanske förstår, har hjälpt henne med räkningarna och så där. Hon börjar få kläm på det nu  (; Sonny for till Magnus och tar en kaffe, så han skulle väl hämta mig när han varit klart där. Är ju för fasten ca 23 grader kallt :S
Annars så har jag och Sonny varit på Skyltsöndagen på stan. Sonny köpte en fin tröja från Mondo, sen köpte vi lite annat smått och gott som nässpray, advetsljusstake, stolsdynor, mm :)
Nåväl, nu ska jag vara social med mamma (: Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0