Gina Tricot

Igår var jag och Åsa på stan en sväng, kollade lite i våra få klädbutiker här i Gällivare :b Hittade ett linne på Lindex i alla fall och så la jag undan det till den 25 (fast man bara egentligen får lägga undan ett plagg en dag, men hon gjorde ett undantag för lilla mig (:) men tyvärr så har jag beställt ett linne från Gina, så sorry Lindex!
Så här ser linnet ut som jag har beställt:



Väldigt fin rygg! Och den var väldigt jag ;) Så förhoppningsvis får jag den innan helgen när vi ska ut och fira Åsa, det var tanken i alla fall. Linnet på lindex var också fint men i storlek M så flasha man ju tuttarna och i S så var den nästan lite snäv över tuttarna ;P Jag tror jag har ett tutt-problem!!! Haha.
Nu ska jag sluta tönta mig och skriva att jag mest troligt ska och träna med Linn idag på det där pumping och andra saken (: Hade varit skönt. Men om jag ska träna så sällan som jag gör måste jag kanske äta lite mindre onyttigt.. Kanske tar och gör så att från 1 dec är jag nyttig till julafton, vad tror ni? :D I'm gonna fail!
Nu ska jag sno lite frukost här hos mamma, sen fara hem och ta en promenad med Sigge. Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: lotts

jag skulle ju kunnat gå och köpa den åt dig, knas :)

2009-11-24 @ 11:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0