Hoff..

Ännu en vecka som jag garanterat inte kommer göra ett skit.. Hade ju kanske varit bra om jag fick det där jobbet på OKQ8 som jag så hemlighetsfullt har sökt :b Fast lite läskigt när man kan så lite om de biltillbehör de säljer. Men man lär ju sig! :) Hade ju som varit skönt när man typ går skift där. Så man bara inte jobbar tidiga morgnar till sent på kvällarna som man måste på många butiker tex dom som säljer kläder :P
Nu är jag här hos mamma och pappa för att rasta hunden och ge honom och fiskarna mat. Mamma har åkt till sunderbyn för att prata med sin läkare och pappa är ju på jobbet. Sen måste jag hem och rasta Sigge och det känns inte roligt i det här snöiga vädret..
Får se om jag och Åsa hittar på något senare, hon skulle höra av sig när hon och Adam har vaknat i alla fall (: Men nu tänkte jag ta och kika lite på Ginas hemsida och så där och se om det finns något roligt jag kan beställa ^^ Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0