Jag är fattig..

Fick lönen igår, var ca 4000 kr. Men snart är allt som bortblåst för det är redan gått pengar till räkningar och lite annat smått och gott.. Tur att Sonny fick en bra lön så vi slipper svälta i alla fall :b Nu hoppas jag verkligen på att jag får det där extra jobbet på OK!
Längtar till imorgon när vi ska ut för att fira Åsa :) Fast lite dåligt samvete får man ju när man har så lite pengar.. Så irriterande att man inte har fått jobba nå extra åt Norrlands Miljövård, för de senatse månaderna har jag ju fått de fast det inte har verkat nödvändigt :b Har jobbat jätte lite just nu i november, så nästa månad lär jag ju bara få ut någon hundralapp... :/
Fick förresten linnet från Gina igår redan :) Var väl för att jag beställde det så tidigt i förrgår. Fint var det i alla fall, fast har lite problem med vad för BH liknande sak man ska ha. Men jag tror jag har löst det (:
Annars så har jag svårt att sova om nätterna. Tankarna bara snurrar och snurrar i skallen.. Nåväl, nu ska jag ta och göra någon nytta istället för att sitta här. Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: Emelieviktorsson

Ah, då är vi två som är fattiga. Jag vågar inte ens öppna mitt lönebesked.

2009-11-26 @ 14:56:13
URL: http://emelieviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0