Jobbat

Då har man varit och jobbat, har städat en av migrationsverkets lägenheter :b Alltid lite roligt... Undra om man kommer få jobba nå mer i veckan. Ska i alla fall söka ett och ni får veta allt om det när det är gjort ;) Hihi. Jag ju fått ett hett tips så kan ju inte säga det till alla.
Vad fan ska jag göra om jag inte får börja jobba heltid någonstans.. Då måste jag ju typ flytta och plugga vidare om man nu ska lyckas få ett jobb. Det är ju inte det att handels är en dålig gymnasieutbildning, bara det att det inte finns så mycket jobb som butiksbiträde och sånt här i Gällivare  :b
Huvudsaken är väl att man får ihop så man klarar sig (: Fast nå är det att man får ihop det just.. Men det finns inte så mycket man kan göra åt saken, just nu i alla fall.
Ikväll ska jag vara barnvakt och det känns inte så lockande, hade vela hitta på nå roligt. Men som sagt, vad gör man inte får pengar ;b Sen är det ganska lugnt jobb när man är med Kristin. Hinner ju bara vara där ett tag innan hon ska sova, sen ska man bara hålla ett öga på allt och kolla tv typ ^^
Annars händer det inte så mycket i mitt liv som ni kanske har märkt.. Var hos Lotta en sväng igår oh så där. Började fundera på en sak när jag körde hemåt idag och det är att jag saknar kontakten man hade med alla förut. Man kunde sitta flera timmar framför msn och smsa en jädra massa timmar fast man inte hade så mycket att säga ;P Men sånt förändras väl alltid..
Nåväl, nu ska jag bege mig hem och rasta Sigge :) Puss /Alex ♥



En rätt bra låt med Michael (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0