Kalas imorgon

Imorgon fyller ju Sonny år :) Så jag skriver grattis i förskott (; Bara min present jag har beställlt kommer i tid! Det stod att dom hade skickat den idag, så får väl den i brevlådan imorgon innan han har slutat jobbet förhoppningsvis.
Snart ska jag och Linn fara och handla, ska baka till imorgon och de :) Ska väl kanske göra en ananaspaj, dumlekakor och en tårta i alla fall. Sen har vi fått lite kakor av mamma och pappa som dom hade handlet på dollar store ;) Har kvar lite fryst sockerkaka sen jag fyllde år också, så de blir nog bra. Han ska ju ha 3 kilos smörgåstårta också ^^ hihi.
Sen ikväll ska kanske jag och Linn fara och träna på Fysioterapin eller vad fan de nu heter :D Var typ pumping och nå annat så kan vara roligt. Bra om inte annat, för jag behöver ju verkligen komma i form. Jag och Åsa har ju promenerat 2 ggr nu i ca en timma, men de blir ju alltid sånt krångel när man försöker bestämma tider osv..
Nåväl, nu ska jag fara hem en sväng. Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0