Suck..

Bärbara datorn har lagt av igen.. Så sitter på min brors sega dator :b Ska nog ta hem den bärbara så Sonny får fixa den, sen så tänkte jag låna den ett tag för mamma och pappa har ju som ingen användning för den. Det är ändå jag som gör mammas räkningar över internet (; Och eftersom den är bärbar kan jag ju ta hit den varje gång mamma vill det. Behöver bara skaffa ett mobiltbredband och de är ju inte så farligt dyrt, man kan ju ta ett utan bindningstid fast då blir det ju lite dyrare.
Har inte jobbat nå mer under veckan... Och snart måste jag kanske ha praktik genom arbetsförmedlingen och det är något jag nästan får ångest över. Jobba lika hårt som dom som jobbar på stället men man får bara ca 100 kr per dag :b Det blir ju en liten slant varje månad som man kan behöva, men ska försöka skaffa mig ett till extrajobb som sagt (: Linn var snäll nog som erbjöd sig skriva ut mitt CV eftersom pappa inte har köpt nå nya bläckpatroner eller vad det heter. Så ska väl fixa till den lite och skicka den till hennes mail :)
Ihelg blir det en lugn helg som är ändå väldigt vanligt. Men i slutet av månaden är det ju snöyran här i Gällivare och då kan det vara värt att fara ut! ^^ Men tills dess blir det att bara ta det lugnt..
Nu ska jag ta och sätta lite fart, måste hämta Sonnys bil från Truck Service också. Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0