Träningsvärk fortfarande!

Jag och Linn var på det där fysioterapingrejset i tisdags. Vi var som på 2 pass efter varann och det var ju jobbigt men inte så ansträngande att det sög ut all energi från en :) Först var de nå RLHM eller vilka bokstäver de nu var och sen pumping. Och jag säger då bara, JÄVLAR vilken träningsvärk jag fick. När jag vaknade på morgonen och bara rörde på mig lite grann så kände man träningsvärken nå enormt! :D Har ännu träningvärk... Så Linn, nästa gång du vill gå på det där följer jag med igen (:
Igår blev de däremot inge motionering över huvud taget. Blev massa bakande och ätande i stället :b Och det finns massor kvar så lär ju bli lite (mycket) mer ätande.. Inte bra inte bra. Men man kanske borde göra som Linn säger, ät vad du vill ^^ Men då måste man nog motionera ganska mycket, i alla fall jag..
Nu ska jag knalla hem med Sigge igen. Mamma var ju inte hemma så orkar inte sitta här själv :P
Puss /Alex ♥



Jag gillar den här låten! Lätt att jag hade farit och kollat på henne igen om hon kommer till Svergie igen snart :) Vem följer med?!

Kommentarer
Postat av: lotts

ja-ja-jaaag :D

2009-11-19 @ 20:58:36
Postat av: Åsa

MEN JAG FÖJER MED !!!!! Tycker vi far och kollar på henne om hon är typ i tyskland eller nå oxckså :b

2009-11-23 @ 13:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0