Vem är det som står kvar när dom andra faller?

Jag är på mitt lilla konstiga humör som brukar vara oftast i några dagar :b Och jag har funderat rätt mycket, som man gör när man har sånt här humör. Att tjejer snackar skit om varann är ju ett faktum.. "Fakta-snack" som vi brukar kalla det tillhör ju igentligen skit-snack, fast man kan mer stå för det men vill inte säga det till just den personen. När man blir arg, ledsen eller vad man nu blir måste man ju få snacka av sig :P Men jag har faktiskt insett att vi alla är likadana! Mer eller mindre i alla fall... Man märker det förr eller senare tror jag när man har kännt varann något år och man snackar "fakta-snack" med alla om alla.
Jag också har märkt är att alla behandlar alla olika när det gäller saker som respekt och lojalitet.. Det är 2 saker som jag försöker ge även om vi alla misslyckar ibland. Det är något som alla vill ha...
Nåväl, nu ska jag fara hem och gå ut med Sigge. Sen blir det väl att hämta Sonny på ett tag som är och bastar och tar en pilsner med hans pappa. Puss /Alex ♥




En låt som man tyckte om när man var yngre. Gillar själva musiken och delar av texten. Gillar däremot inte när som skricker lok :b Det borde bara vara "vem står kvar när dom andra faller" ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0