En ny vecka

Jag måste säga lite så här i efterskott GRATTIS till Åsa som har kommit in på Elisebethskolan i Stockholm :) Jag hoppas bara på att du kommer tillbaka och inte stannar där för gott (; Och hälsa på måste jag göra!
Idag ska jag laga lasagne och är här hos mamma och pappa och letar recept på ostsås.
Annars har jag inte gjort så mycket idag.. Skjutsade Sonny till jobbet eftersom bara min bil har vinterdäck, sen har jag bara kolla tv, sov en liten stund, åt lite och nu är jag här. Haha hojj, hur det låter. Men det är inte så ofta man slöar så här :)
Här någon dag i veckan ska jag nog klippa Mela och kanske imorgon eller så där fara med Linn och ta en lunch på något av de 2 caféerna här i Gällivare. Det ska i alla fall bli trevligt (:
Förresten hittade jag värsta bra receptboken på drinkar hemma idag med massa tilltugg och hur man frostar glas. Den boken hade nog varit till stor hjälp när jag och Linn hade vårat UF-företag eftersom det var en liknande bok vi gjorde och sålde :b Nåväl...
Nu ska jag hem och snart hämta Sonny från jobbet. Puss /Alex ♥



En låt som Vicky har fått mig att gilla ^^
Förresten så har det börja snöa här i Gällivare också :b Snöade senast i morse. Brr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0