Födelsedagsplanering

Jag fyller ju år om 3 veckor, alltså första november vilket är på en söndag :b Så det blir att fira mig 31 oktober alltså på Helloween (: Emma ska nog vara en albino och jag ska vara en katt, så ska vi skaffa oss lite roliga linser på de. Lotta skulle väl också köpa linser men hon visste inte vad hon skulle klä ut sig till ännu, jag föreslog djävulen och då kan hon ha svarta linser. Emma ska ju ha röda och jag katt-linser då ^^ Kommer nog bli roligt. Jag tankte ha en lugn förfest för de närmsta tjejerna :)
Jag hittade ett par katt-linser, men dom var gula.. Hade vela ha gröna, men gula blir nog väldigt bra i alla fall.
Tänkte bara skriva de faktiskt haha ;b Puss /Alex ♥



Det här är en jävligt snygg video! En bra låt för övrigt också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0