Frissan

Om lite mer än 1 timmar ska jag jag till frissan :) Synd bara att man inte hann färga håret innan det.. Man vill ju inte börja slita på det när det är nyklippt, men det lär man ju göra ;) Om jag har pengar till det i alla fall. Är faktist lite nervös hur det kommer bli, men har inga planer på hur jag ska klippa mig riktigt :b Jag längtar till lördag! Men jag har hört att folk ska klä ut sig på fredag..? Det är väl för fan på Helloween man ska klä ut sig :P Men Gällivare är ju Gällivare och kommer alltid vara som Gällivare har varit... Visst var jag djup nu (; Heheh.
Har inget annat att skiva som vanligt.. Så hejdå! Puss /Alex ♥



Jag kommer ihåg dagarna man bara lyssnade på dom här :) Kom hem från skolan, slog på stereon på hög volym, läste texter och sen kanske sov en sväng. Otroligt nog kunde jag sova fast dom här skrek i öronen på mig ^^ Tycker fortfarande att dom är asbra! Kanske jag borde ta mig tid att lyssna igenom alla album här någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0