Gina

Kläderna från Gina Tricot kom igår och tröjan var fin och mysig :) Både den svarta och vita mössan var perfekt och jag är så nöjd som jag kan bli. Hoppas jag blir lika nöjd när legginsen och underkläderna kommer :b
Jag hade verkligen vela beställa en lite mer festligare linne, har bara tråkiga linnen att ha på mig när det är dags att fara ut. Men jag kan ju inte beställa kläder för hela slanten även om jag har god lust (; Har också lust att fara till Stockholm igen och shoppa lite. Men det kanske det blir i januari om Åsa får bestämma, eller hur Åsa? ;)
Ska för övrigt bjuda Åsa på lite mat idag, sen ska vi städa på sameskolan och sen blir det nog att kolla en film ^^
Nu ska jag fara hem till mig, för mor min var nämligen inte hemma :P Så här bara hämta alla min dvd filmer, lite klänypor och en sån där glasform man kan ha i ugnen.
Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0