Ovanligt

Idag har jag följt med Linn när hon skulle käka lunch, ovanligt va ;) Nu har allt kommit som jag har beställt till Helloween, nu väntar vi bara på dagen ^^ Och nu har jag igen aning om vad jag ska hitta på.. Fara hem och slöa med kissen och vovven kanske. Jag har glömt att berätta att jag och Sonny tar ju hand om Sigge eftersom Sonnys morfar har blivit sjuk.
Senare skulle kanske jag och Linn på Expo en sväng för att leta lite roligt till Helloween. Fan, jag skriver ju bara om de hela tiden ;b Men är man exalterad så är man! Vi måste se till att vi har roligt tjejor (:
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det händer inte som så mycket i mitt liv nu för tiden.. Lite drama då och då men ;) Mest sitter man bara och väntar på att något ska hända.
Nu ska jag kila.. Puss /Alex ♥

I'm a dreamer!



Haha, den är så rolig och söt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0