Snart lördag!

Jag blev faktiskt nöjd med min frilla, frisören var trevligt och så vidare :) Alla som ska komma till mig imorgon på lite firande verkar ha hittat bra saker att ha på sig. Så de flyter på (: Vet någon förresten om Dollar Store har öppet imorgon? Hade behövt inhandla lite därifrån..
Är hur som helst taggad inför morgonkvällen! :D Hoppas att ni brudar också är det.
Annars har jkag jobbat igår och idag. Min lönerapport har blivit ganska ifylld så blir inte fattig till december i alla fall (; Men inte rik heller... Det är ju tur att man får jobba då och då, vet inte hur jag hade klarat mig annars :b Hoppas jobben flödar in! Ett fast hade ju inte varit helt fel..
Nu ska jag kolla hur det går för Sonny och bilen. Han har köpt nå mätare som visar trycket i turbon eller nå :P
Puss /Alex ♥



Den här låten passar imorgon kväll! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0