Titta vad jag har hitta!

Jag har då bestämt mig för att jag ska klä ut mig till en leopard på Helloween ;) Har sökt som an galning på internet efter ett par leopard-leggins hur länge som helst. Så hittade jag någon sida och så stod det om hemsidan Only.se och där hittade jag ett par snygga leopard-leggins. Och självkart kan jag inte lägga upp bilden för att den här datorn är helt seg.. Men de är typ guldiga med svarta fläckar (: Lite lagomt roliga så där. Men det är ju faktiskt väldigt inne med just leopard-leggins just nu och ändå är dom så svåra att hitta. Fast det fanns ganska många på Tradera.com.

Nu ska jag hem till mig och vara med min lilla kissekatt Stumpan ^^ Ha det så bra! Puss /Alex ♥



Spelade Guitar hero metallica här för någon vecka sen, och så hittade jag en låt där som jag spelade som jag tyckte var bra. Och det var den här :) Sånt här lyssnade man ju bara på förr i tiden (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0