090901

Såg att det senaste youtube-klippet jag har lagt upp inte syns.. Det var Vill Ha Dig I Mörkret Hos Mig med Freestyle :) Tycker den beskriver ganska bra hur det är att vara nykär och finns det nå bättre än att vara det.
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, känns som att jag hade vela hitta på nå roligt men det är lättare sagt än gjort här i Gällivare..
Såg i alla fall Kick - Ge mig lite mer videon idag för första gången, har som tyckt att låten är rätt bra och så, men nu när man har sett videon så tycker jag bara att dom är patetiska. En så jävla ful video alltså. Och det är inte så snygga som de tror även om de vältrimmade och slanka koppar. Det är inget fel som att framstå som självsäker men det där var som så överdrivet. De skulle ha låtigt någon annan ressigerat deras video. Här kan ni se själva och göra er egna bedömning.



Emma ringde just och vela att jag skulle komma förbi och kolla på hennes lägenhet som hon har fått. Så vi ska fara och ta en fika sen ska jag följa med och kolla på den :) Men först en dusch och dammsuga lite.
Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0