ah!

Datorn är så seg! Är hos mamma och hälsar på :) Har gjort om mitt CV på Avstamp.se så det blir lite snyggare, men sen när jag skulle skicka iväg de kan jag inte öppna det för hade tydligen inte word.. :/ Och det tog en evighet att installera en gratis version som varar i 60 dagar :b
Men jag måste ju söka jobb och har hittat något lämpligt, sen får vi hoppas på det bästa. Nu börjar det bli lite akut med pengar och så. Det är många som fyller år ;) Bland annat Linn Helin på måndag :D
Jag hatar mina depressionsvågar... Det kanske är en sån där höstdepression som Åsa pratade om att man kunde få. Men i såna fall har jag såna ganska ofta ;b Hojjhojj.

Jag vill ha min kakan och äta den med,
och jag vill äta min kaka ifred

Bit på den ni, för ni vet ändå inte vad jag menar (; Eller?

Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0