Fredag och då blir det Olearys

Linn fyllde ju år i måndgas och nu ska det firas med middag på Olearys och sen tar vi självklart stämpel och festar på när allt partysuget folk kommer dit (; Hoppas det blir en riktig rolig och lyckad kväll! Men det blir det garanterat ^^
Har räknat ut att jag har hunnit tjäna ganska mycket på det lilla jag har jobbat :) Hoppas att man får jobba fler gånger extra i några dagar. Har ju fått lönen idag, men den ryker ju ganska fort. Har betelat min dansavgift på 590, fyllt på mobilen för 200, sen ska jag köpa hårfärg och sen hela kvällen när vi ska käka och det :P Och snart ska ju hyran betalas, hojjhojj..
Och jag har förresten kommit på varför man blir som så nere ibland och det är nog för att man alltid försöker göra sitt bästa men alla andra ser bara det negativa. Men så kommer nog alltid världen vara.
Nu ska jag fara hem, sen blir det stan en snabb sväng, sen städa på sameskolan och sen partaja ;)
Ha en bra helg! Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0