Jag hatar att komma på rubriker..

Rubriken kanske är till för att göra läsare nyfikna, men jag vet aldrig vad jag ska skriva :P Just nu sitter jag och käkar glass hemma hos mamma och pappa och väntar på att pappa ska komma hem igen och att Sonny ska komma hit med mina räkningar som jag glömmde.
Jag vill inte riktigt lämna Akilles ensam eftersom han har kliat i örat hela natten och nu ser det för jävligt ut :/ Så jag har stoppat på en sån där tratt på honom som man får av vetrinären som vi hade hemma efter jag hade rastat honom och så där. Sen har han fått vara hemma hos mig också så han slipper vara ensam.
Även idag och resten av veckan ska jag jobba :) Veronica är nog sjuk hela veckan, så då får jag ta sameskolan. Men jag längtar tills jag får ett jobb där var man får jobba heltid :b Men det får man väl tids nog.
Idag tänkte jag laga köttfärssås och spagetti, för det är ju så gott. Hade nog tänkt laga lasagne och tacopaj här någon dag också ^^ Jaa, jag har köpt massa köttfärs ;b Haha. Man måste ju veckohandla och köttfärs är ganska användbart.
Nu kom pappa hem så jag ska hjälpa honom att rengöra Akilles öra. Puss /Alex ♥



Älskar den här låten! (;

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att du fått lägenhet! :) Hoppas allt går bra med den och allt där till :)

2009-09-29 @ 23:18:22
URL: http://sandrajohanson.blogg.se/
Postat av: Åsa

jääkla, vem älskar inte den där låten ? ;)

2009-10-02 @ 15:41:56
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0