Jobbjobbjobb..!

Då har man gjort klart ett CV som blev lite si så där, men förhoppningsvis duger det väl. Sökte ett jobb i alla fall så får se då :) Igår när man var på kiosken här i kullen och köpte tomatpuré så började hon som äger kiosken med sin man prata med mig om jobb. Jag ska att jag var arbetlös och då kläcker hon ur sig att de har kvar jobbet jag har sökt tidigare där men att hon söker "en bra människa". Ni kan ju tänka er att jag bara "WHAAAt?!" inuti mitt huvud ;b Nåväl, de kan ju ta och skita ner sig! Ingen kommer nog vela stanna på det där stället med de där knäppgökarna :b
Ikväll är det de första dansmötet kl 18, sen efter det blir det film med Åsa och sen bara hem och mysa :) Har ju även varit på arbetsförmedlingen tidigare idag, så det blir en rätt händelsefull dag. Nu ska jag slå på tvn och ringa Sonny fast vi har pratat kanske 4 gånger redan (; Hihi.
Puss /Alex ♥



Hittade den här på Åsas blogg och blev genast förälskad ;) Laddade hem den så har lyssnat den lite i bilen och så där. Lyssna och njut!

Kommentarer
Postat av: åsa

men sno för fan, SNO MIN LÅT! ;)

2009-09-03 @ 17:07:39
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0