Känner du som mig

Då var man åter igen i en jävla svacka.. Det enda jag kan skriva är att allt känns skit och jag tvivlar på allt. Man försöker bara vara alla till lags så dom är nöjda, men alltid är det någon som är missnöjd och ska klaga. Jag vet fan inte vad jag ska ta mig till för jag gör ju bara fel enligt någon hela tiden.. Det är ju som jag har skrivit många gånger, man får aldrig vara glad över något. Men det kanske är jag själv som måste ändra på mig, bli lika egocentrisk som alla andra. Tänka vad som är bäst för mig och skita i andra? Ne... Sådan vill jag inte heller bli, man måste hitta en balans där i mellan. Fast då måste jag kanske övervinna den känslan att jag måste vara alla till lags och att jag är otillräcklig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0