Lägenhet!!!

Jag har fått en lägenhet! :D Så på lördag börjar jag och Sonny flytta in, på måndag är det adressändrat och sen blir det finflyttningsfika så småning om (möjligtvis en litenlitenliten fest för mina tjejer). Det är en privatägt lägenhet här i kullen (: Paret som äger det är över 80 och bor i huset mitt i mot, alltså på samma gård och de gillar inte fester och livligheter. Men hon säger att vi ska leva som vanligt och jag gissar att det betyder att man få ha små förfester om man inte lever om allt för mycket. Så inge singstar precis ;)
Så vill ni skicka brev till mig så är den nya adressen Frejavägen 2b 98341 Koskullskulle ^^ Hehe.
Fint att fara på IKEA när Sonny får lön.. Haha fyfan vad hämskt det där kändes, även om jag bara skoja ;D Jag måste skaffa mig ett jobb och det är nu! Tur att mamma och pappa finns.. Mohaha ^^
Nu ska jag sluta knäppa mig och krypa i sängs. Har olyckligtvis lovet Sonny att följa med honom i lastbilen till Piteå imorgon. Men jag måste vara säker på att han inte blir allt för trött framför ratten.
Puss /Alex ♥



Sonny har hittat den här. Gillar den på något sätt :) Passar ju in på mitt bortskämda skitsnack (; Haha

Kommentarer
Postat av: Micaela Espinoza

-haha jag vet! och dem är mina hehe köpte dem i går =)

2009-09-03 @ 22:44:49
URL: http://micaelaaespinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0