Längtar tillbaka till sommaren

Det finns nog inge bättre med en varm sommardag och man tex grillar och tar en cider med sina vänner :) Hösten är i och för sig väldigt mysig när det börjar bli mörkt och kallt, men inget slår sommaren. Hade verkligen vela fara utomlands nu (; Någon som vill följa med?
Nu är jag åter igen hemma hos mor och fra och tar hand om jycken ^^ Har packat ner lite varmere kläder i påsar som tex väntar och yllesockar, för det är ju som dags att börja använda sådant. Har ju till och med snöat lite här i Gällivare :b Fast det är ju inte så ovanligt att det snöar här, brukar ju till och med komma lite snö i juni också..
Nu ska jag ta med mig kläderna och Akilles hem till mig. Puss /Alex ♥



Den här låten lyssnade jag, Lotta och Åsa ganska mycket när vi var på väg till Östersund ;) Fina minnen och efter den resan gillar jag verkligen den här låten! Visst gör ni också de tjejer? (:

Kommentarer
Postat av: lotts

jag hänkar utomlands, när far vi?

ohja, den låten sitter som sten i min skalle, vilka minnen =)

2009-09-30 @ 17:35:49
Postat av: Åsa

Låten är som en päärla ;)

2009-10-02 @ 15:40:28
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0