Nice

Skriver från mobilen så ett får bli ett kort inlägg :p idag har jag valt tapeter, beställt tapeter, betalat hyran och spacklat igen massa hål i väggarna. Så flitig har jag varit när det gäller lägenheten :) har hunnit med lite annat smått och gott också, som att äta lunch med linn, hälsat på och kollat på antons och lottas lägenhet och varit en sväng på dollar store ;) ja och så har jag jobbat någon timme (: imorgon ska jag fortsätta att fixa i lägenheten och ta en promenad med linn, ebba och akilles i alla fall. Men nu ska jag sova, på godnatt! Puss /alex

Kommentarer
Postat av: micaela espinoza

-=) ja verkligen :)

2009-09-08 @ 18:14:15
URL: http://micaelaaespinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0