Skönt

Jag får jobba lite extra på Norrlans Miljövård och det är skönt att veta att det kommer klirra lite i kassan i alla fall :) Men det är nog bara den här vecken eftersom Helene är sjuk. Har inte hört från något än så länge från de andra ställerna jag har sökt jobb på tyvärr :/ Men allt man kan gör är ju att vänta och söka vidare..
Jag och Sonny blev bjuden på mat av mamma, en gryta/gratäng eller vad man nu ska säha på äggnudlar och tonfisk plus lite annat smått och gott, det var väldigt god (: Så tacosen får vänta tills imorgon. Upplever faktist att det är lite krångligt det där med att planera maträtter hela veckan och förr undrade man varför mamma klagade ;b
annars händer det inte så mycket i mitt liv. Är hemma för det mesta och gör saker som en hemmafru skulle göra haha. Jag undrar lite vars livet med vänner osv försvann..? Med Emma och Linn har man ju bra kontakt med :) Lotta är ju i Öjebyn och pluggar för fullt hoppas jag (; Visst gör du de Lotta?
Nu ska jag och Sonny fara på Dollar, men först ska vi kolla om vi har pengar till att köpa lite nödvändiga saker där. Så ha de bra så länge! Förhoppningsvis dröjer det inte så länge tills nästa gång jag skriver.
Puss /Alex ♥



Jag har börja gilla den här låten :)

Kommentarer
Postat av: lotts

men åh, sikken dum fråga :) klart jag inte gör!

2009-09-22 @ 21:22:48
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0