Vart tog helgen vägen?

Då var det åter igen måndag.. Jag har tagit hand om Akilles nu på morgonen. Mamma är ju i Umeå och pappa jobbar, så fick ge honom mat, rasta honom och ge medicinen.
I eftermiddag ska kanske Linn och hennes mamma komma förbi och fika :) Tur att man har massa fikabröd hemma och nu en kaffebryggare så man slipper det där snabbkaffet. Nu blev man fikasugen också, måste fara hem och äta frukost ;b
Får förresten jobba lite mer under den här veckan på Norrlansd Miljövård eftersom Veronica är sjuk. Tråkigt att hon är sjuk, speciellt när man har magsjuka.. Men ändå bra att jag får tjäna ihop en slant (: Jag måste verkligen skaffa mig ett fast jobb, men det är enklare sagt än gjort...
Jag måste skaffa mig en dator och internet hem, känner mig helt handikappad utan. och då kan jag ju börja blogga lite bättre ;) Har massa bra filmer jag kan skriva om, men känner inte att jag har tid för det när jag är här hos mamma och pappa.
Nu ska jag fara hem och äta. Puss /Alex ♥



De är så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0