Har ingen ro

Sitter här och har ingen ro att sova.. Tankarna snurrar som vanligt i huvudet och jag känner mig så nere... Vissa gånger känns de som att jag är i ett badkar och håller på att drunkna men vattnet kommer aldrig upp till näsan.
Lite överdramatiskt kanske men de är ju trots allt en metafor :b

Har varit med Linn ikväll också. Vi for och snurrade lite och sen for vi till henne, tog en kopp kaffe och kollade ett avsnitt av DH säsong 2 :) Lite fler planer har smidits inför valborg också, men får se om de blir så ;b
Imorgon blir de mest att flytta hela dan, får se om man hinner med nå annat.
Men på torsdag blir de mest troligt att fara till Luleå med Linn, Danne och Robbe :) Vill verkligen hitta en svart tubtop! Men har ju inte råd att shoppa precis :P Trevligt ändå.
Nu ska jag försöka hitta ro att sova..
Puss /Alex ♥



Lite emo/fjortis varning på den här, men har gillat den sen jag var liten och har inga planer på att sluta nu :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0