Jahapp

Idag har jag varit och tagit en fika med Emma :) Vi gick på stan också, hittade ett armband och ett halsband på Lindex som jag bara var tvungen att köpa. Roligt att man upptäcker att man har sju kronor kvar på kortet när man kommer hem :b Tur att man lägger undan lite varje månad..
Annars så ska jag jobba extra idag. Känns inte så´där jätte lockande, men vad gör man inte för en extra slant.. Man behöver ju alla slantar man kan få när man har slösat lite ;)
Sen så har jag fundera på att köpa Linns bil :) Eller mamma köper den och så betalar jag tillbaka lite varje månad åt henne :b Men den ska ju besiktas först och så får man ju ta en bättre titt på den. Men de lutar ju åt att det kommer bli ett köp.
Nu ska jag försöka göra nå vettigt ;P Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0