Lill-lördag

Har varit och lämnat Stumpan hos veterinären för ett tag sen.. Hojj vad jag är orolig!
Igår höll jag Lotta sällskap i några timmar när hon tatuerade sig :) Finfint blev de, fast hann ju inte se den när den var klar.
Hann även ta en kopp kaffe med Emma på nyfiket igår.

Många tänker ju att man kan inte göra vilken tatuering som helst eftersom att man kan ångra sig när man är gammal typ. Men när man sitter där på vårdhemmet och inte har så många år kvar så tror jag man tittar på sin tatuering och tänker tillbaka på ungdomens glada dagar och inte ångrar att man levde livet som ung.
Det blir ju trots allt en del av sig själv även om man inte alla dagar kommer vara nöjd med motivet :P

Vad ska man göra idag då? Städa vore en bra ide.. Fortsätta packa också kanske... Men inget av de kändes speciellt roligt :b
Och vad fan ska man göra till valborg?? Har lust att göra nå jäkla roligt med mina vänner, men frågan är om mina vänner vill göra nå jäkla roligt med mig ;b Hör av er om ni vill de! Kom gärna med nå roliga idéer också.

Nu ska jag väl vänta tills jag får ork att börja städa och lite sånt och tills orken kommer ska jag kolla om de är något bra på tvn vilket det aldrig brukar vara vid den här tiden :P
Puss /Alex ♥



En mycket bra låt!

Kommentarer
Postat av: lotta

klart vi ska göra nå roligt, kom med förslag så är jag garanterat påå =)

2010-04-22 @ 16:42:50
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0