Lördag

Är trött som tusan.. Jobbade ju kväll igår, så for jag till Linn och kolla DH till kvart över ett på natten och så blir man väckt innan kl tio för att man skulle följa med på stan ;b Följde med Linn på stan och hon hittade lite saker hon köpte och så tog vi en fika på Vetehatten. Vi försökte få med oss Emma men hon sov :)
Idag jobbar jag sista skiftet sen är jag ledig i ca två veckor om dom nu inte vill att jag ska jobba extra :) Fint med extra pengar, men fint att vara ledig också ;b
Planerna för Valborg tar sig mer och mer, men ändå känns de som att inget är speciellt säkert :P Hoppas de blir roligt i alla fall, men de är ju inte så svårt att fixa ;)
Nu tänkte jag ta och vila ett tag så man orkar hålla igång på jobbet sen. Har varit så trött de två senaste kvällarna.. De är ju tänkt att man ska orka kolla lite mer DH med Linn efter jobbet ikväll också (:
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0