8 timmar kvar

Klockan fem på morgonen är det dags att lämna Gällivare och fara mot Luleå för det är därifrån vi åker till Bulgarien. Bara 8 timmar kvar med andra ord.. Jag har då inge resfeber :P Känns inte ens som att jag ska fara någonstans. Men det kommer väl :)
Var tvungen att köpa en nya resväska idag för kom fram till att den jag har lånat av min kusin är lite för liten ;) Hittade en på Coop forum som var nedsatt 300 kr. Känna igen den lär jag ju göra eftersom den var väldigt mönstrad. Sen så har jag köpt lite smink och såna nödvändiga saker (:
Känns bra att få komma bort från Gällivare ett tag, fast ändå inte.. Blandade känslor :P Nu får jag bara hoppas att mina fickpengar räcker. Men tänkte shoppa loss på Taxfreen för den största delen av pengen tror jag ;b
Nå men ni får ha det så bra här i Sverige medans jag är borta, ses om en vecka!
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0