Feeling lonely..

Nu sitter jag och kollar repriset på Fångarna på fortet som har börja gå igen. Kommer ihåg att jag tyckte om det när jag var yngre och tycker att det var rätt spännande nu också :) Och snart börjar ju Idol igen, typ samma dag som jag kommer hem från Bulgarien. Det måste man ju bara följa och de är ju auditionens eller vad det nu heter som är bäst :D
Kan man känna sig mer lonely än när man sitter ensam och kollar på någon romantisk film..? Tror fan inte de :b Sen så är de ju första gången jag bor heeeeeelt ensam och de tar ju ett tag att vänja sig vid även om jag tycker att det är jävligt skönt också.
Nånå nu ska jag göra mig redo för att krypa upp i sängen och tagga inför resan ;) Måste ju börja packa snart hihi.
Puss /Alex ♥



Tycker bara att den här låten är så jäkla bra! Men man blir nästan ledsen av den, tänker som tillbaka på massor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0