Hihi ^^

Då sitter jag här i min lägenhet, framför min nya dator och bara njuter ^^ Vet inte hur länge jag har längtat efter att ha ett eget hem med bara mina saker. Tror jag var 13 typ när längtan satt igång :) Och nu sitter jag här, känns lite overkligt.. Men så bra!
Blev bjuden på inflyttningsfest ikväll men när de blev så oplanerat så är de lika att inte fara. Men förhoppningsvis får jag med mig Emma eller Linn imorgon på Flottarkalaset eller vad det nu heter imorgon :) Lotta skulle mest troligt dit, men dom far väl innan jag har slutat i såna fall. Men då kan man ju ses där :D Tror det är ganska många roliga människor som ska dit, så blir nog kul om man tar sig dit. Hoppas!
Nu blir det väl att bara fredagsmysa lite (: Köpte lite gottigott på jobbet innan jag for hem, hihi. Så nu ska jag bara hitta något bra program eller film som går på tvn. Ha en bra helg nu!
Puss /Alex ♥



En mycket bra låt! :) Men inte riktigt den versionen jag lyssnar på i bilen och sjunger högt med till ;) Men den här får duga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0