Höst..

Idag har jag bjudit Linn på middag, tandoorikyckling med äggnudlar, wokgrönsaker och en stark kall sås till blev det :) Gott blev de också! Så kollade vi DH och åt lite Ben&Jerry's till efterrätt. Var som dags att jag bjöd tillbaka eftersom Linn ofta bjuder mig på mat. Tex på lördag bjöd hon på vofflor, söndag lasagne och i måndags hemmagjord pizza. Hon skämmer verkligen bort mig :) Så pratade vi om att kanske äta ute imorgon, men det ser man ju imorgon.
Annars så har jag varit på gymmet idag och kört stenhårt, eller hårdare än vanligt i alla fall och de var ju som ett tag sen jag var där ;b Imorgon tänkte jag promenera med stavar, men får se om de blir först i övermorgon eftersom pappa måste leta fram dom för dom är på vinden någonstans :P Får bli en vanlig promenad om inte annat, eller om man kanske hör med Lotta om vi ska dra upp på Dundret.
Nu närmar sig hösten med stormsteg! Träden har börja ändra färg på löven och det blir bara kallare och mörkare ute.. Brukar tycka att de är ganska mysigt men när man nu är och bor ensam så känns det lite läskigt också, tur att jag har min lilla katt i alla fall ;P Haha.
Nu ska jag kolla om de finns nå sevärt på tv...
Puss /Alex ♥

höst

Hittade en härlig höstbild på google ;)


Kommentarer
Postat av: lotts

Ska fara och springa nu, men dundret imorrn? :))

2010-08-18 @ 12:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0