I'm over it..

Då var köket klart i lägenheten, sen så har jag och pappa slipat och spacklat igår. Nu måste de bara slipas där vars vi har spacklat, slipa listerna och nå rör som går efter väggen och måla om dom. Tapeterna kommer väl imorgon eftersom det verkar som att de inte kom idag. Så förhoppningsvis kanske man kan börja flytta in i slutet av veckan :) Längtar!
Annars så händer det rätt mycket och ingenting i mitt liv. Jag och Linn var en sväng på stan idag och det var bra för jag hade mycket jag vela prata om. Linn får en att tänka klarare :) Nu ska jag börja mitt liv på en tom sida och fylla de kommande sidorna med saker som känns viktiga för mig, saker som gör mig glad. Det låter väl bra :)

Nu vill jag bara säga, I'm so over it!



En mycket bra och passande låt!


Kommentarer
Postat av: lottss

Längtar till inflyttningspartyt ;)

2010-08-04 @ 09:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0