Italienskt och rosé

Då har man jobbat en sväng idag. Skulle egentligen ha jobbat fre - lör, men böt med Marianne så det blev idag och på lördag :) Så imorgon skulle Emma bjuda mig på italiensk mat och rosévin ^^ Det ska bli intressant och smarrigt! Och trevligt om inte annat :D Hihi.
Nu har jag inget att göra så blir väl att bara sitta här ett tag till, kolla tv, mysa lite med Stumpan och sen sova (: Sover rätt bra i min loftsäng trots att den är väldigt nära taket och har en rätt hård madrass. Har ju gott om plats i alla fall för den är ju 140 cm bred ;P Nästan så att jag kan sova på bredden, hade typ behövt 20 cm till för att kunna ligga rakt haha.
Imorgon på dan skulle jag och Lotta på Dundret och promenera upp och ner för backarna igen :) Jag har blivit så hurtig, har till och med varit på gymmet och idag har jag promenerat med stavar i ca en timma alldelens själv. Brukar ha svårt för att ta initiativet till att göra sånt, går som bättre när någon bara drar med en. Men det handlar ju om att göra det till en vana :) Och det bästa med att motionera är ju att man kan äta vad man vill utan att få så dåligt samvete (; Haha.
Så mycket mer än så hade inte jag på hjärtat. Så godnatt!
Puss /Alex ♥


Seasons come and go
But i will never change




En bra låt som jag hittade i Åsas blogg :) De är som refrängen jag har fastnat för ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0