It's getting late by i don't mind

Har faktiskt haft en bra lördag :) Trodde att jag skulle ha tråkigt i min ensamhet.. Men efter jag hade kommit hem från jobbet dröjde det inte länge förrän Vicky och Linn ringde om skjuts ;) Så for dit på förfesten och var väl där ca 20 minuter, så skulle jag följa med in på krogen men ångra mig snabbt. Så skjutsade folk lite mer och hade det trevligt (: Sen när man väl kom hem igen och hunnit sitta i soffan ca 20 minuter så var det dags igen, skjutsade hem Andrej, Linn och Anton. Nu har jag fått sitta här i lugn och ro i snart en timma ^^ Alla ligger nog hemma och sover nu, bäst för dom i alla fall för tänker inte köra nå mer i natt!
Det börjar ju till och med bli ljust ute :P Så nu är de fan dags att klättra upp i sängen..
Godnatt på er! Puss /Alex ♥



Så jävla bra låt! Och festsugen blir man när man hör den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0