Shopping!

Idag har jag äntligen kunna köpa lite mat hem. Känns bra att inte ha de helt tomt i skåpen :) Fast köpte ju inte så mycket med tanke på att jag kommer vara bortrest i en vecka. Bara 5 dagar kvar nu! :D Men jag har även köpt en sån här plastgrej som man sätter i fönstret så att de blir mindre insyn till en. Så nu slipper alla som passerar mitt fönster se min stjärt när jag ställer mig upp för att dra upp brallerna när jag har varit på toa ;) Nog för att jag bor ju i Kullen så de går ju inte någon förbi mitt toafönster förutom en gång i månaden eller något sånt, puls att jag har en jäkla fin stjärt haha ;D Eller så inte, men jag jobbar på det!
Men nu tänkte jag visa er vad jag har beställt igår kväll :)





De var allt från gina :) Beställde lite från HM också men de orkar jag inte visa på bild. Var typ en kavaj, öronhängen, en mössa och ett linne. Ångrar att jag inte tog den som gick mer åt rosa istället för den gröna halsduken.. Menmen, de kanske blir bra i alla fall (: Eller så kanske någon vill köpa den av mig så jag får beställa den andra? Eller om man nu ska orka krångla och skicka tillbaka..?
Men nu tänkte jag fara till Linn och hälpa henne baka lite. See ya!
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0