Tralala

De tar lite tid för mig att flytta in i lägenheten, måste ju ha en madrassjävel innan jag kan börja bo där och då vill jag ju inte flytta tvn och de dit. Sen så måste jag fan fara till Ikea en sväng till, men de är ju i och för sig alltid trevligt :) De blir väl efter jag har varit i Bulgarien. Och jag hoppas verkligen att min moster och hennes karl far på Ikea imorgon och kan ta hem en madrass åt mig! Men det börjar i alla fall likna ett hem (:
Annars så har jag beställt en dator idag :) Pappa gav mig en riktigt schysst deal så jag slipper ta avbetalnignen på så många månader. Längtar tills den kommer!
Nu ska jag ta och göra en adressändring.
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0