Utgång?

Blev taggad att fara på Flottkalaset men nu är det bara skitväder :b Men det är ju Hela huset gungar på Nex från 18 ikväll (det var det igår också), så man kanske tar sig ett vinglas och kanske hämnar där :) Haha. Helt fel skulle det ju inte vara. Kanske är många som stannar hemma på grund av vädret?
Har varit för en stund sen hos Linn och Daniel och käkat vofflor. Gott som tusan var det! :D Fick nog i mig 3 st med massa glass, grädde och sylt hihi ^^ Kommer nog behöva bestiga Dundert på måndag igen.. Men det gick ju till och med bättre andra gången vi gjorde det, eller inbillar jag mig bara det.. ;b
Ska börja göra mig i ordning för jobbet och eventuell utgång. Blir ju att fara direkt efter jobbet i såna fall :) Lite After work så där.  Nå men ha en bra kväll!
Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: lotts

givetvis ska vi bestiga dundret på måndag igen!! =)

kalas ikväll, kul ellerhurr =))

2010-08-14 @ 17:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0