8 dagar kvar..

Fredagen blev väldigt lyckad måste jag säga, god mat, trevligt sällskap och en rolig kväll på krogen :) I lördags var jag bara bakis och jobbade, vilket inte är en så lyckad kombination.. Idag har jag tvättat kläder, diskat, fört lite saker till källaren, tränat och umgåtts med några nära :)
Dagarna bara flyger förbi känns det som, bara 8 dagar kvar tills jag åker till Bulgarien! Ska bli riktigt skönt och hoppas på att få en fin solbränna ;b Men kommer nog börja hinna längta hem fast vi bara ska vara där en vecka.. Min lilla katt Stumpan kommer jag sakna otroligt mycket...
Nu kollar jag South Park och tänkte snart gå och lägga mig. Är rätt trött trots att jag har sovit länge. Ska försöka vända tillbaka på dygnet så man inte sover bort hela dagen. Så nu tar jag och säger gotnatt..
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0