Väntar..

Man har ju nästan aldrig tid att skriva mer.. Och kom just på att jag inte har hunnit ringa upp åsa, igen.. Allt är som så stressigt och ändå tycker jag att jag inte gör nå speciellt :b har iaf tagit hit alla mina kläder och annat smått & gott. Så är så gott som inflyttad :) jag sover i lägenheten med andra ord, på en luftmadrass som inte är hel ;b verkar få vänta på min madrass till loftsängen ett tag till. Kanske man skulle ha farit själv, men trodde ju att min moster och hennes man skulle komma hem typ dan efter dom hade varit på ikea.. Skriver från mobilen så får bli ett rätt kort inlägg :p hoppas min dator som jag har beställt kommer snart! Nu ska jag kolla tv och sen sova. Imorgon ska jag och lotta för andra gången till dundret och gå upp för storsalom och ner för en annan backe :) och så blir de att jobba, har ju börja med mina vanliga skift, tors-lör 18-22 :p nu säger jag godnatt! Puss /alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0